08 januari 2018

Populäraste inläggen 2017

I eftermiddag sa sambo Jens: Kerstin, titta ut, nu måste du ta bilder på dimman som väller in över CarlslundJag hämtade kameran, hoppade i stövlar och tog på mej jacka och gav mej ut. Jag tog 23 bilder på dimman i skymning... Jag vet sedan tidigare att det inte är helt enkelt att fånga dimman på bild och att få ett bra ljus i bilden då det börja skymma. Efter några minuter är dimman helt borta. I verkligheten var det magiskt vackert och jag visar de två bästa bilderna.
Idag har jag kollat upp vilka som är mina mest lästa blogginlägg år 2017Vinnaren är inlägget som heter "Tillsammans i Göteborg". På andra plats kommer "Tapet Vårklockor" och på tredje plats "Växla ner med stil". Texten med blå färg är klickbar och leder till inlägget med samma namn.

Inga kommentarer: