06 oktober 2017

Helgen nu och då

Förra helgen var vi i Varberg och jag längtar tillbaka... Det var så mysigt att träffa Adam, Arwid och Lotta, att umgås och vara tillsammans en hel helg. Det var också härligt att vara vid havet. En riktigt härlig må-bra-helg och jag försöker hålla kvar känslan så länge jag bara kan.
Ett hjärta, som naturen skapat på en stenhäll ute på Getterön.
I helgen hoppas jag att jag hinner ut och ta bilder på alla fina höstfärger i naturen. I morgon är min födelsedag =) Då ska vi lyxa till det med lunch på restaurang. På söndag tar vi hit mamma Vera på middag och sedan är det snart måndag igen...

2 kommentarer:

nillahalsaharmoni sa...

Tittar in för att önska dig en mysig födelsedag! Hoppas solen tittar fram!
Kram, Nillla

Kärrans blogg sa...

TACK så jättemycket!
Kram från Kerstin