19 juli 2017

Sommardagar på jobbet...

Även en långsemester tar slut och nu är det heltidsjobb som gäller i sju veckor, sedan deltidsjobb. Jag försöker fylla fritiden med så mycket livskvalitet som möjligt. Det blir en hel del trädgårdsarbete, motionsrundor, middag på altanen, kvällspromenad, fotografering och lite bloggande. 
Kanske undrar ni vad jag tycker om jobbet nu i min nygamla roll? På ett sätt känns det lugnt och skönt med invanda arbetsuppgifter som går på rutin. Är glad för att slippa stress, splittring, möten, krav och annat som kan kännas tungt. Men samtidigt undrar jag om jag kommer att bli uttråkad och understimulerad? Lite vilsen är jag.... men är glad över att jag gjorde en förändring och det går verkligen ingen nöd på mej. 
Adam, Arwid och Lotta befinner sig i Haparanda! Där ska de vara några dagar innan det är dags för kusin Daniels bröllop i Luleå på lördag. Ska bli väldigt kul att höra hur de haft det sedan.

Inga kommentarer: