22 januari 2017

45000 bloggbesök

Igår satt vi här på altanen, åt lunch i solen som värmde och det var alldeles vindstilla. Jag har varit ute i dag men det var mulet, kallt och blåsigt, inget utesittarväder.
Trädgården vilar men jag längtar efter att få sätta igång med våra odlingslådor och göra fint i våra rabatter. Om några veckor är det i alla fall dags att sätta olika frön i krukor inomhus.
Jag beskär alltid lavendeln tidigt på våren och jag beskär rejält för att den ska bli kompakt och blomma så mycket som möjligt. Det kliar i fingrarna nu men än är det lite för tidigt, jag får vänta till mars eller början av april.
Bloggen har idag passerat 45000 besök sedan starten 2008 :) 
Jag bloggar för att det är kul, jag gillar att ta bilder och visar dem gärna. Jag tycker också att det är kul att bara skriva och berätta lite om hur jag lever och har det. Här i bloggen finns inga krav, varken på mej som bloggar eller på dej som besökare. Ibland har jag lyckats bra med mina bilder och ibland är bilderna lite sådär. Ibland kan det bli några kloka ord och tankar från mej men oftast berättar jag bara lite om mitt liv. Bloggen är en slags avkoppling, inga krav på att det alltid ska vara perfekta bilder eller att det alltid ska vara intressant att läsa. Min blogg är helt enkelt som livet, lite upp och ner :) 
Jag känner mej hedrad av att du hälsar på här i min blogg. Jag blir förstås jätteglad när du skriver en kommentar!

Inga kommentarer: