29 augusti 2011

Lycka till

Igårkväll tog jag farväl av Arwid som flyttar till Malmö idag. Önskar honom LYCKA TILL med pluggandet och livet i storstad. Ser fram mot att hälsa på under hösten. Malmö är ju en jättefin, mysig och lagom stor storstad.
Idag njuter vi av en ledig vardag med långfrukost och motion. Det blir nog även en tur till den stora möbelbutiken i Jönköping. Det är så skönt med en liten paus från jobbet ibland. Jag har ett jättebra och roligt jobb men det är viktigt att hinna med sig själv och att hinna njuta av livet också. Om jag ska fungera bra på jobbet behöver jag prioritera mej själv och min hälsa. Om jag inte fyller på med energi har jag ingenting att ge.
Ha en bra vecka allesammans!
Dagens bild är mina fötter i Malmö 080711 

1 kommentar:

Gunilla sa...

Vinkade av yngsta dottern på Knutpunkten i Helsingborg idag och där kryllade det av studenter på väg både till Malmö/Lund och Halmstad/Göteborg. Det är en stor dag för många imorgon!